zaterdag 24 maart 2012

Pauze

Een berichtje van op m'n ziekbed: ik heb met succes een ingreep ondergaan. Onvermijdelijk volgt er een pauze, maar is er ook tijd voor fotografische herijking en misschien herbronning. Ik hoop tot kijks!
PS1: Drie april, m'n herstel vordert traag maar gestaag. Ik zie de lentezon binnen schijnen; veel meer heeft een fotograaf niet nodig.
PS2: Eind april: ik voel langzamerhand meer energie...
PS3: Begin mei: blijkbaar is toch niet alle progressie lineair, ik heb terug een weekje in het ziekenhuis moeten doorbrengen, gelukkig zonder veel erg.


3 opmerkingen:

  1. Ik kijk alvast uit naar je fotografische herrijkingen en wens je alvast een spoedig herstel toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leo, ik weet er van mee te spreken: herstellen. Ik wens je een aangename periode toe: laat je maar eens goed verwennen door moeder de vrouw.

    http://geoscherpzicht.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Leo,

    alles goed met het herstel?
    Ik kom elke dag eens piepen op je blog of er nog geen PS2 staat, maar voorlopig nog niks nieuws van jou.
    Hou je taai

    BeantwoordenVerwijderen